Screening Digestiv

Microbiomul intestinal reprezinta una dintre cele mai promițătoare strategii în medicină pentru a îmbunătăți starea de sănătate a unui individ.

Testele microbiomului măsoară microorganismele din tractul digestiv al unei persoane. Aceste teste îi pot oferi persoanei o idee despre tipurile și cantitățile de microorganisme din intestinul său.

Screening Digestiv

TESTELE DE MICROBIOM

Un test de microbiom examinează flora intestinală dintr-o mostră de scaun al unei persoane.

Acest test nu poate fi folosit pentru diagnosticare.

Testele microbiomului măsoară diferitele niveluri de microorganisme prezente în tractul digestiv.

In tractul digestiv uman se regasesc in mod normal peste 200 de tipuri de bacterii, virusuri și ciuperci. Dezechilibrul acestor microorganisme pot juca un rol în dezvoltarea unor afecțiuni cronice precum:

• boala inflamatorie intestinală
  • diabet de tip 2
  • boli cardiovasculare
  • cancer colorectal

Testele pe care le oferă diferite companii comerciale de testare a microbiomului pot varia, dar, în general, acestea testează o mostră de scaun al unei persoane.

Există două tipuri de teste fecale. Primul tip caută markeri care pot indica o boală sau o afecțiune, iar al doilea tip implică analiza ADN-ului.

In urma rezultatului testului de microbiom, se elaboreaza un plan de tratament personalizat.

Nu este necesar ca o persoană să aibă o afecțiune digestivă, pentru a efectua un test de microbiom. Prin urmare, orice persoana poate efectua un test de microbiom.

INFORMATII PRACTICE

Unele simptome ale problemelor de sănătate care indica afectarea intestinului includ:

Acestea sunt cateva măsuri pe care le puteti lua pentru a ajuta la gestionarea sănătății intestinale:

Acestea sunt cateva strategii pe care le puteti adopta pentru susținerea digestiei: