Acid Hialuronic

O veritabilă inovație pentru intimitatea femeilor, acidul hialuronic specific formulat pentru zona intimă a femeilor are indicații exclusiv ginecologice:

– biostimularea | rehidratarea mucoasei vaginale
– restabilirea troficitatii țesuturilor
– remodelarea labiilor mari | crearea și restabilirea volumului
– refacerea aspectului estetic al zonei vulvo-vaginale
– injectarea punctului G
– tratarea incontinenței urinare ușoare
– refermizarea și tonifierea pielii și mucoaselor din zona genitală

Acid Hialuronic

Vârsta, traumatismele, scăderea în greutate și nașterile – toate contribuie la slăbirea vaginului, care devine lax, relaxat. Statistic, până la 80 % dintre femeile care intră în menopauza suferă de uscăciune vaginală. De aceea numeroase femei doresc o procedura de rejuvenare genitală nu în scop estetic, ci în scop funcțional, pentru a elimina disconfortul fizic resimțit. Atunci când conturul și funcționalitatea vaginului se alterează, apar numeroase îngrijorări fizice și cosmetice, care pot afecta viață de zi cu zi precum și viață sexuală. Apar uscăciunea pielii, pierderea elasticității și fragilitate în zona genitală externă.

Una din procedurile oferite în cadrul PROGRAMULUI INTIM este injectarea de acid hialuronic, cu scopul de a redă frumusețea și volumul vaginului și a crește calitatea vieții.

Rejuvenarea genitală cu acid hialuronic se adresează acelor femei care doresc să îmbunătățească aspectul și funcționalitatea sferei lor genitale fără a apela la proceduri invazive sau chirurgicale. Tratamentele sunt confortabile și redau feminitatea.

Cui se adresează tratamentul cu acid hialuronic

Beneficiile tratamentului cu acid hialuronic

Cum decurge injectarea de acid hialuronic

Toate procedurile sunt nechirurgicale și neinvazive. Se folosește acid hialuronic dezvoltat specific pentru sfera genitală, cu ajutorul căruia se pot augmenta labiile mari și se poate tonifia și hidrata vaginul. Vaginul este injectat în stratul mucos cu acid hialuronic care hidratează și repulpeaza. Labiile mari sunt injectate cu acid hialuronic care da volum zonelor lipsite de elasticitate, repulpeaza și redă vulvei un aspect tânăr.

Injectarea de acid hialuronic este o procedura care se efectuează în ambulator, durează aproximativ o ora și se repetă la 12-18 luni. Se aplică anestezie locală pentru a evita orice disconfort datorat injectării. Nu există perioada de recuperare. Procedura este complet nedureroasă.

Produsele cu acid hialuronic pentru sfera genitală conțîn compuși naturali care sunt imediat inglobati în țesutul vaginal sau vulvar și produc efecte de rejuvenare. După injectarea de acid hialuronic, refacerea tonusului vaginal conduce la reducerea iritațiilor și un confort vizibil ameliorat al activității de zi cu zi.

După procedura

Nu este necesară o perioada de recuperare după injectarea de acid hialuronic. Activitatea curentă poate fi reluată imediat după tratament. Efectele depline ale tratamentului se resimt după câteva zile.

Posibilele efecte adverse (inflamație, vânătaie, roșeața, edem, induratie, nodul, ușoară sângerare, hematom) sunt rare, minime și se remit rapid. Nu este necesară o îngrijire specială după tratament. La nevoie, se poate aplică gheață.

Conditii pentru procedurile de rejuvenare vaginala

• sa nu fii gravida
  • sa nu alaptezi
  • sa nu fii la menstruatie
  • sa ai un test Papanicolaou recent* normal; * max 12 luni pentru testul conventional | max 36 luni pentru testul in mediu lichid
  • sa nu suferi de infectii vaginale la momentul procedurii
  • sa nu suferi de infectii urinare la momentul procedurii
  • sa nu prezinti sangerari vaginale nediagnosticate
  • sa nu fii alergica la acid hialuronic si|sau manitol

Nu exista restrictii de varsta pentru procedurile de rejuvenare genitala. Cu toate acestea, fetele sub 18 ani vor fi insotite obligatoriu de un reprezentant legal, li se va acorda o perioada de razgandire de 7 zile dupa consultatie, iar dupa caz, vor fi indrumate catre o evaluare psihologica.

De maniera generala, trebuie respectate cateva precautii inaintea oricarei proceduri in sfera intima feminina. Acestea sunt

• evitarea administrarii urmatoarelor categorii de medicamente, o saptamana inaintea procedurii: antiagregante plachetare, anticoagulante, Aspirina, antiinflamatoare, vitamina C
  • aplicarea ovulelor vaginale prescrise de medic, 3 zile inaintea procedurii, pentru a preveni riscul oricarei infectii

Pentru a preveni orice infectie locala, nu este recomandat rasul in zona genitala externa inaintea procedurii, ci numai scurtarea parului cu foarfeca.

1. Diagnosticul unor afecțiuni care cauzează simptome neplăcute, cum ar fi durerea pelvină sau sângerările anormale.
  2. Furnizarea de informații suplimentare despre anomaliile descoperite în timpul unui examen ginecologic.
  3. Confirmarea sau monitorizarea unei sarcini.
  • evitarea frecventarii locurilor publice umede (piscina, jacuzzi, sauna etc), 10 zile dupa procedura
  • evitarea contactului sexual, 5 zile dupa procedura
  • evitarea activitatilor care pot crea presiune asupra zonei genitale (bicicleta, calarie etc), 10 zile dupa procedura

Efectele secundare sunt rare; pot aparea in unele cazuri reactii inflamatorii tranzitorii: inrosire, umflare.