Himenectomie - Himenotomie

Himenectomia | Himenotomia este o procedură chirurgicala care implică îndepărtarea chirurgicală sau deschiderea himenului. Interventia se efectueaza pentru a trata himenul imperforat sau alte situații în care himenul este neobișnuit de gros sau rigid, pentru a permite menstruația normală sau actul sexual.

Înainte de Procedură

Informati medicul sau asistenta ce medicamente luați, chiar și medicamentele, suplimentele sau extractele din plante pe care le-ați cumpărat fără prescripție medicală.

Himenectomie | Himenotomie

Himenectomia | Himenotomia se face sub anestezie locală. Este posibil să vi se administreze o pastilă sau o injecție de medicamente pentru a vă relaxa. Interventia se face rar sub anestezie generală sau regională. Se poate face în cabinetul medicului, clinică sau spital. Dacă este un himen neperforat, se deschide în centru cu foarfecele sau bisturiul. Zona tăiată va fi suturată cu suturi absorbabile (nu vor trebui îndepărtate ulterior) pentru a preveni sângerarea. In cazul unui himen circular, himenul este tăiat și zona este suturată pentru a preveni sângerarea. Este posibil să trebuiască să rămâneți într-o zonă de recuperare timp de o oră înainte de a pleca acasa.

Medicul vă poate oferi cremă sau unguent local pentru a aplica pe cusături.

Luați numai medicamente pentru durere, disconfort sau febră, conform instrucțiunilor medicului.

Nu luați aspirină, poate provoca sângerare.

Nu întrețineti relații sexuale până la vindecarea completa si obtinerea permisiunii medicului.

Nu faceți duș și nu folosiți tampoane.

Puteți relua dieta obișnuită.

Puteți aplica o pungă de gheață pe perineu pentru a preveni edemul.

Puteți face băi calde de șezut de 2 până la 3 ori pe zi, la câteva zile de la operatie.

Nu ridicați mai mult de 5 kg până când medicul nu vă confirma că este în regulă.

Dezvoltați temperatură de 38,9 ° C sau mai mare.

Dezvoltați scurgeri vaginale anormale.

Aveti probleme cu medicamentele.

Dezvoltati o erupție cutanată.

Ca în cazul oricărei interventii chirurgicale, pot apărea complicații. In cazul himenectomiei | himenotomiei, complicatiile sunt foarte rare. Ele pot include, dar nu se limitează la, următoarele:

• Infecţie
  • Sângerare
  • Țesut cicatricial dureros după vindecare
  • Leziuni ale uretrei.